SaraJönssons

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Sara Jönsson - 4 december 2012 21:57

Japp jag är trött på allt.
Allt skit snack som uppstår, alla svikare oh folk som inte förstår.
Nu ska jag nana sängen oh tänka på allt.

God natt <3

Av Sara Jönsson - 4 december 2012 18:56

Ville bara hylla denna låten för att den är så himla bra..! Oh ja jag vet den är "gamal" men JAG gillar den ändå.

You're beautiful. You're beautiful And that's true. Right ?

Alla är fina på sitt sätt. Tack alla ni som följer min vardag, tankar oh åsikter! Hoppas att ni fortsätter oh om de är ngt ni vill att jag skriver om så kommentera de eller skriv på kik..!

Så lovar jag att jag tar upp det, eller skriver om de. Eller vad ni nu vill ;)

Länken kommer här! :D

http://m.youtube.com/watch?v=YOlI5Qiq-9g


Nellie Berntsson min älskade idol..!<3

Av Sara Jönsson - 4 december 2012 17:33

Ligger i sängen.. Känner att jag måste tänk igenom mitt liv. De som hänt har hänt, inget man kan ändra på... Men fan vad jag ångrar vissa saker... Inget jag tar upp just nu.

Behöver bara ta de lungt ett tag.
Tänka på vad jag verkligen vill med MITT liv.

Antar att jag oroar mig för mycket för vissa.. Eller snarare är de saker som jag fått reda på eller vet som jag måste kunna behärska på ett bra sätt.

Jag vill inte att mitt liv ska bli ännu mer vimsigt än vad de är nu.

Vissa saker måste komma före andra.
Andra saker komma sen.

Tänka på mina vänner som jag kan lita på oh vilka jag inte kan lita på.

Ja som sagt.. Bara tänka över mitt liv.

Av Sara Jönsson - 4 december 2012 12:18

Nu äre lunch dags ;) <3
See ya <3

Av Sara Jönsson - 4 december 2012 09:07

Haha godmorgon, sitter här oh ska tvinga ner en macka i magen oh klä på mig för sedan gå till skolan... Mår serri piss, tror jag har feber men måste till skolan.. Har ju NO prov så.. Aja hörs på skolan sen ;) <3

Av Sara Jönsson - 4 december 2012 08:45

Nu räcker det. Enough. Vaknade med en inre styrka seriöst som räcker & blir över. Hade ett deepshit i tankarna. Behöver nte säga VAD det handlade om..men styrka var ordet som kom ur det. Så l*vla trött att älta allt gammalt nu så jag SPYR. Inte kunna gå vidare, inte kunna vara 100 nöjd…för att ALLT ska jämföras & HITTA fel.


NU SKA DET BLI FETT MED ÄNDRING PÅ DET!  GLÖM att JAG tänker ta emot skit från er! Glöm de!

 Vet inte vad det är. Vill wannabees ha mina left overs, enjoy. Det är ju gratis… såklart det passar dig gumman.


Nesh. Tummen upp för vänner VÄNNER & vänner. Jag lovar & intalar mig själv att vintern 2012/2013 kommer vara vänner time. Hitta dom som vill vara mig nära & knyta dom till mig. Hårt. Enough is enough. Ibland blir jag så passtrött på mig själv, att jag inte vill leva längre.. Så ska de väl för f*n inte behöva va?


Eller? Bara så att du vet, what goes around comes around!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards