SaraJönssons

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Sara Jönsson - 22 december 2012 20:08

Maaaattt;)

Av Sara Jönsson - 22 december 2012 17:18

Sitter på bussen mot Brösarp nu.
Käka mat, prata ja ha de allmänt trevligt. = mysssss!!!;)

Uncover låten in My <3

A fighter always keeps fighting...<3

Av Sara Jönsson - 22 december 2012 12:48

Ja, precis. Ni som inte vill läsa, läs då inte. 

Fick en fråga av en kompis om jag kunde skriva lite om mig själv här.


Och de är klart jag kan. Men NI SOM INTE VILL LÄSA GÖR INTE DE. 


Jag är en 13 årig pratglad tjej, men MYCKET tankar & åsikter.


Men kallas nu för tiden Nellie. 

Jag rider, i Ravlunda. Där har jag 4 sköthästar.  

Johanna-Bponny sto. Cinette-Cponny sto. Ceviver-Cponny sto och Sweetheart (sweetie). 

Underbara hästar ALLIHOPA!  


Mina närmaste vänner är, Anna, Annika och Jennie.

Anna går i min klass, alltså är hon 13 år. 

Hennes blogg heter: www.annacbilder.blogg.se


Annika går i 9an på samma skola som jag.

Hennes mamma äger gården där jag rider.


Jennie är 18 och bor i Hässleholm på vardagarna. 

Jag lärde känna henne  då hon hade sin häst i Ravlunda.(jag rider i ravlunda)


Jag är singel, för er som undrar ;)

Mitt favo intresse förutom ridning är Sjunga och Dansa.

Och KANSKE KANSKE jag lägger ut en video när jag sjunger. Säger de igen. KANSKE. ;)


Och som ni säkert redan vet är Nellie Berntsson min idol iaf i ridvärlden. 

Om ni inte vet vem hon är så driver hon SVERIGES STÖRSTA hästblogg. Hon är 12 år gammal. 

Tycker de är sjukt duktigt av henne och vara så duktigt i allt hon gör.

Visst hon gör misstag ibland. Men hon ÄR liten. FAST MOGEN. Hon har mycket kvar oh lära precis som DU och JAG har. That's it. Så sluta trycka ner henne för att hon ''rider dåligt'' Gör hon verkligen inte! Visst kanske hon behöver korta eller länga tygeln ibland, eller vara med hästen över hindret. Men gud hon ÄR BARA 12 ÅR. 

Inte ens jag gör ALLTID rätt. INGEN gör ALLTID rätt. Men hon har utvecklats ngt enormt dessa senaste månader och veckor. Duktig tjej! ;)


Men vi höres senare ;)


De här är jag ;)

   



Och detta är Nellie Berntsson ;)  


 





Nellie på SM med Bellman.<3 Hon kom 5A. SJUKT bra!! Vi saknar Bellman prinsen.. Men han har de bra hos Linus nu! :) <3

 

Nellie och hennes andra Häst Stella. <3

 


Nellie oh sin tredje häst Elvis ;) <3

 


Av Sara Jönsson - 22 december 2012 12:27

Sitter här och chillar lite.

Idag blir de stanna hemma och sedan åka med Jennie & Annika och käka pizza eller ngt i brösarp ;)


Tycker ALLA ska gå in och läsa Klarars blogg, igen!


såhär är länken till den! 

http://myworldasmyself.bloggplatsen.se/



Så läs nu den, så hörs vi alla sen! :D


Puss <3  



Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards