SaraJönssons

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Sara Jönsson - 1 december 2012 22:59

Sex and The city! ;) sjukt bra film asså fast skippa snusket då asså ;).
Hehe snart äre natti för mig, måste ju vara utvilad;). Men vi hörs imorgon
God nattis<3

Av Sara Jönsson - 1 december 2012 18:39

Japp jag är på väg hem nu ska kolla tv oh träna inför imorgon, kören ska ju sjunga på torget oh jag har ju en vers solo oh sjunga så måste ju öva ;).
Haha men vi hörs lite senare kram <3

Av Sara Jönsson - 1 december 2012 17:49

Vart jag är?;) ni får gissa lite till ;)<3

Av Sara Jönsson - 1 december 2012 15:59

Är jag på de hemliga stället ;) hehe kan ni gissa vart de är?
Ni får lite update sen så kanske ni vet vart jag är? Här kommer några bilder som kanske kan hjälpa er på traven? ;) hörs snart igen..!:D
Oh såhär ser jag ut på konserten ;).


Av Sara Jönsson - 1 december 2012 14:28

Hejsan! Ja nu är skalen beställda oh när de kommer, så kommer jag ofc fota dem oh lägga ut! Promise!
Men nu ska jag göra mig i ordning så får ni veta vad jag gör lite senare ;)
Hemligt hemligt men håll utkik!
Kram<3

Av Sara Jönsson - 1 december 2012 14:25

I dagens samhälle, Händer det mycket.
Mobbnig är bara en av få saker som händer.
Men det är också det som jag tror är de största problemet av alla.
Det som skadad mest människor oh de som gör så att många inte vill leva längre. Tro mig jag vet. I bhine there.

Det jag tror är de största av allt är nätmobbning. Det är iaf de jag ser mest ut av. Men den stora frågan är..
Vet ALLA verkligen vad det är?
De tror faktiskt inte jag..

Mobbning kan vara många olika saker, nätmobbning, säga elaka saker, skriva elaka saker, säga att ngn är ful, trycka ner ngn, noncha ngn, man mobbar helt enkelt ngn för de lilla minsta man kan komma på oh ja listan kan bli lååååång.
Men vet DU som läser detta att de inte är ok? Eller känner du igen dig? Blir DU utsatt oh ingen hjälper dig?
Du kanske rent ut av blir så pass mycket mobbad att du inte vill leva längre?
Mycket i vårt samhälle handlar om HUR man ser UT. Inte hur man ÄR som person.
Man dömer helt enkelt folk efter utseende. Är det verkligen rätt?
De tycker iaf inte jag. För de är det INTE!

Om du ser eller hör någon bli mobbad oh du inte griper in eller på ngt sätt säger ifrån, då är du också lika skyldig som den/dem som mobbar.

Att kunna säga ifrån är ngt inte många kan. Men det är också de viktigaste så om man känner att man inte vågar så måste man prata med en vuxen.
Men också prata med ngn som kan hjälpa dig oh våga.
För DU måste säga som det är. De kan inte ngn annan göra för dig.
Bara du.
Så till nästa gång du ser ngn bli mobbad, gör ngt åt det, stå inte bara där oh glo. Utan gör ngt. Säg ifrån.

I'm Proud to be called Sara Nellie Jönsson.

Av Sara Jönsson - 1 december 2012 12:03

Hehe japp Telenor äger! ;). Väntar i tele kö på oh få hjälp med lite saker oh tänkte jag kunde blogga lite..

Solen lyser oh jag tror jag ska ut oh gå lite om en stund eller kanske springa vi får se ;).

Vill ni ha er blogg länkad?
Skriv då den här så länkar jag den bådde här oh FB. Eller ja vart ni vill. ;)

Längtar efter en kille ngt enormt nu...
Någon som håller om en, ngn man kan berätta allt för..
Den man kan dela resten av livet med..
Den killen....

Av Sara Jönsson - 1 december 2012 07:55

Ja godmorgon! Hur är de med er? Jag ligger i sängen oh funderar på ifall jag ska till stallet eller om jag skippar de denna helgen..? Kan ju inte rida imorgon.. För imorgon ska kören jag är med i sjunga på torget..! ;) ngn som ska dit? Tror faktiskt Johanna oh Cinette får vila idag. Känner att jag också måste vila oh jag rider dem nu i veckan istället.. Så slipper jag va ännu tröttare... Så idag blir de en slapp dag fast ikväll ska jag ju göra en lite mer hemlig sak ;). Kaaaaaaanske berättar sen de får vi se ;). Så ja inte stallet idag, men i veckan!:D
Bjuder på bästa bilden med Johanna!
Oh söta Malvas mule ;).
Be right back!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards