SaraJönssons

Alla inlägg under december 2012

Av Sara Jönsson - 10 december 2012 07:58

Jaoo nu sitter jag här oh väntar på att jag ska gå till skolan... Hehe har lite tråkigt liksom :P. Aja.. Min outfit idag är:
Leopardlinne,
Mjukisbyxor
Och en svart tröja med grön, röd oh gula ränder på.

Idag är de skola.. Sen åker jag hem till pappa, äter och chillar lite, sedan kör vi till Skillinge motionshus oh där går jag lucia. KUL! Hehe höra vi sen då.?

Puss! <33

Av Sara Jönsson - 9 december 2012 23:15

Ja vill bara säga godnatt...
Ska till skolan imorgon oh sedan ska jag gå lucia igen ju på kvällen. Hehe de blir väl bra..?

Godnatt.. Ska fortsätta smsa med Jennie.. Rensa tankarna lite.. Ta nya tag... Ny vecka. Gör den till ngt bra liksom.. Aja.. Puss oh kram <333

Av Sara Jönsson - 9 december 2012 19:59

Har bakat Lussebullar oh de ska snart in i ugnen! Bild kommer sen ;).

Och vet ni vad..? Jag älskar ER som läser. Tack för att ni gör de.. Nu ska jag fortsätta med dansen jag håller på oh göra! Men see ya ;)<33

Av Sara Jönsson - 9 december 2012 17:08

Ja hejsan! Har precis kommit hem oh jag gick lucia båda gångerna. Eller rättare sagt va lucia båda gångerna..

De va jätte kul oh jag tyckte de va jätte bra jobbat av ALLA.

Tack för att vi fick gå lucia hos er på Hylkegården! Oh sjukt bra sjunget allihopa!! Kram!! <33

Av Sara Jönsson - 9 december 2012 12:08

Idag ska jag ju som jag sagt gå lucia. Jag kommer endast vara lucia en av gångerna oh de blir den första gången alltså 14:30. Den andra gången får Alma min kompis vara lucia så jag inte får för mycket press oh inte orkar osv.

Har precis kommit ut från duschen btw xD. Nu ska jag slänga i mig ngt oh äta seden torka håret. Ta med mig lite smink oh plattången så hörs vi sen!!

Kram! <33

Av Sara Jönsson - 8 december 2012 23:38

Annika lärde jag känna när jag började 6:an.
Hon gick då i åttan på Nilsholgersson skolan.
I sexan började jag på Nisse. De va en lite crazy period för mig, oh jag är glad för att jag fick träffa en så bra och snäll tjej som Annika.

Annika är en glad, tokig, rolig, trevlig, snäll, häst tokig tjej som finns där för en när man behöver.
Hennes mamma, Lotta äger stallet där jag rider och där jag har min sköthäst Johanna..!
Så hon och jag brukar rida rätt ofta. Jennie brukar vara med då ;).

Hoppas du fortsätter finnas för mig gmn.. För jag kommer finnas för dig.. Resten av mitt liv..!!

Har ingen bild på henne, för hon är inte så fotoglad xD.

Men vi hörs senare!!:D

Av Sara Jönsson - 8 december 2012 23:30

Vem Annika, Jennie och Anna va.. Så jag tänker skriva 3 inlägg om dem.

Kommer ikväll och morgon dagen. Promise!
Har mys pys med mig själv framför tven.. Hehe kollar på ngn film ;).

Hörs sen!! ;)<333

Av Sara Jönsson - 8 december 2012 20:23

Tjena! Nu sitter jag på bussen hem..
Ska sova hos mamma för se nalkas 1 meter snö här asså.

Oh då kommer jag kanske inte ut i morgon :/.

Kan inte ta några risker.. Ska ju vara lucia imorgon så...

Aja. Jennie oh jag har iaf haft kul!! :D
Tack för idag gmn!! <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards