SaraJönssons

Alla inlägg under december 2012

Av Sara Jönsson - 13 december 2012 19:57

Nu är jag påväg hem.
Tyckte de gick jättebra och är stolt över oss ALLA!!

Ni är amazing!! Puss på er!!<33
Tack för att ni gör mig glad när jag behöver de...

Älskar er!!

Av Sara Jönsson - 13 december 2012 16:58

Hejsan! Ligger i sängen..
Tänker... Känner hur mitt hjärta slår...
Allting är bara en ända röra...
Men vi taggar lucia i kväll! ;).
Kram på er så hörs vi sen <33

Av Sara Jönsson - 13 december 2012 07:59

Mm. Som sagt hände ngt fruktansvärt igår.. Inget jag kommer säga här men..kanske blir lite dålig update..
För jag mår åt helvete.... Men aja. Snart är de skola och vi hörs sen..

Puss<33


När jag för engångs skull är glad... Sabbas allt...

Av Sara Jönsson - 12 december 2012 21:38

Hej.. Är på ett ställe som jag tänker behålla inom mig. Något fruktansvärt har hänt och jag mår åt helvete rent ut sagt...
Men iaf.. Jag satt där och tänkte.. Så fick jag ett långt meddelande från min kompis Lise i Stockholm!
Tack gmn för de orden.. Blev helt tårögd... Tack.. De värmde verkligen...!

Hej Sara! Läste nåt inlägg för ganska länge sen där nån kommenterat "sluta leva då".
Jag vill inte skriva det där, men hur fan tänker människan?!

Du är värd precis lika mkt som alla andra. Stå på dig och gå din egen väg så kommer du låååångt. Ingen har rätten att skriva något sådant - hoppas du förstår det med. Det är personens problem om du står honom/henne med att du går vidare. Det är ju den som vill få makt och göra dig osäker. Haha, istället genomskådar alla detta. Du reagerade helt rätt, fattade poängen - du gick inte igång på det utan svarade med självsäkerhet. Ägd!! ??????


Som sagt, gå din egen väg och fokusera på Allt du har. Allt som är VÄRT att lägga tid på ???

Tack!! Och ännu en gång tack! Jag ska verkligen ta till mig allt du sagt...
Absolut. Fortsätta hålla huvudet högt.

Så hörs vi imorgon....<3

Av Sara Jönsson - 12 december 2012 10:31

Tja tja ;).
Är i skolan nu.. Eftermiddag är planerna så att jag sticker hem till Anna. Fixar resten av grejerna vi fixade igår och sedan drar jag till skolan för att ha lucia grej i kväll med skolan.

Men vi hörs snart! Kram<33

Av Sara Jönsson - 11 december 2012 20:17

Puss

Av Sara Jönsson - 11 december 2012 20:16

Japp är på väg hem nu ;). Vi har bakat Lussebullar och kola sjuk kul iaf!

Älskar dig Anna! Tack för att du får mig glad... Kram!<33

Av Sara Jönsson - 11 december 2012 15:06

Ja ändrade planer!
Efter skolan så sticker jag hem till Anna.
Vi ska baka inför en grej på skolan imorgon. ;)

Men vi hörs sen puss! <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards