SaraJönssons

Alla inlägg under december 2012

Av Sara Jönsson - 28 december 2012 18:10

Hejsan!!

Idag har jag spenderat dagen med kompis. Stannar hemma nu pga att jag höll på och svimma på badet...:/
Har inte ätit ngt så... Aja..

Sticker till Jennie så jag kan överleva... ;)

Kläderna jag shoppat får ni bilder på imorgon eller söndag.. Men vi hörs sen.. Kram<3

Av Sara Jönsson - 27 december 2012 23:58


Nu nannar jag säng, med film och Jennie i telefon/sms <3
Ska bara fixa en sak först....

Köpte lite kläder, pinset och så.
Köpte även lite sena julklappar till både mamma och hennes väninna!
Bilder kommer imorgon!! ;)

Ska dit med Jennie i helgen igen ;)

Tack för två sjukt roliga dagar<3
Jennie, du gör mig hel och du gör mig glad när jag behöver de..! Hoppas att de är samma för dig.. Vi har våra motgångar med vad fan, vi kämpar oss upp ändå!!
Tack ännu en gång<3

Finis<33



Av Sara Jönsson - 27 december 2012 15:48

Hejsan!
Förlåt för jag inte bloggat men min mobil dog igår.

Igår kväll spenderades med Jennie med film och musik!
Myyysss!!

Har varit en chill dag hela dagen. Nu är jag och Jennie påväg till emporia i Malmö! Shoppa kläder och lite kul blir det!!

Vi hörs senare, promise!!;)<3


Fina Maggan och Annika <33

Av Sara Jönsson - 27 december 2012 11:00

Man kan inte va bäst i allas ögon, men man kan va nån i någons.


 Jag ska öppna upp mig lite här nu. Känner att jag bjussar på det. Jag förstår att det sticker folk i ögonen när det går bra för andra. Hallå, jag e svensk..svenska avundsjukan kommer all day everyday. Men det jag lärt mig är att hålla det där – just inom mig. Det är helt okey att bli svartsjuk, avundsjuk nångång. Bara man ite gör ett ”drama” över det.

”men skryt lite mer”

”men hallå, du är en bortskämd skitunge”

”du rider asdåligt”

”reklamblogg”

 

Mycket kan ni säga om mig, men säg ALDRIG att jag fått nåt serverat på silverfat. Kom igen, jag har bloggat & bloggat & bloggat & bloggat…när ni loggat datan, legat på soffan för att läsa, så har jag banne mej bloggat. I 3 år har jag matat denna sidan med ord, bilder, låtar & massa videos. Jag har upplevt sjukt roliga saker som inspelningenav ponnyakuten & reklam grejjer. Men jag har också fått smaka blodsmak på avundsjuka & rena elakheter.

 

Ni tror att jag lever ett lyxliv som bara får massa paket på posten varje dag. Lite kändisfrisörer klipper mig hit & hööks skickar grejjer dit. Så är det INTE. Jag lever ett riktigt vanligt svensson liv, precis som alla andra. Skillnaden är nog att jag har en familj som stöttar mig otroligt i min sport. Det har inte alla & det är synd. Men ja tror att alla familjer gör så gott dom kan.

 

Jag har skolan i grannkommunen där ca 80 % av tjejerna & killarna avskyr mig. Ungefär hälften av dom vet vad jag heter, men hoppar på skitsnacket endå. Åhh hon den där tjejen som tror hon är nåt. Usch & fy. Eller ännu värre killar som kommenterar lite halv tyket, för att det är fräckt mot kompisarna. Haha…jisses. Helt otroligt. Har både tjejer & killar i min skola med som jag hyllat här på bloggen i omgångar, som inte ens kan häva ur sig ett hej idag. Det är baksidan med framgång. Folk vill tro att man satt sig på höga hästar & e nånting ;)

 

Fast i verkligheten är man samma Nellie, som bara skapat sig mer möjligheter. Jag ser upp till folk varje dag. Tycker Linn e as cool som fått den där klapphingsten att hoppa höghus, samtidigt som hon ska upp & fotas för ett känt märke & spelat in maybeline reklam. Asså, coolt. Men jag kan förstå er att det känns. Vi trippar iväg till brevlådan dag efter dag & visar upp det ena plagget efter det andra. Varför är vi bättre än nån annan för?

 

Det är vi inte.

 

Men vi valt att lägga ALL vår lediga tid här. Vi sticker ut & vi vågar stå upp för våra åsikter. Tar du åt dig av ett inlägg som typ ”cirkushäst”, börjar du gråta då & bullshitar ner mig inför 10 andra, då kanske det stora problemet ligger hos dig själv. Det har Linn lärt mig. Tar man åt sig, då e man ens egna problem. Vi blir förlöjligade i videor varje dag, läser om oss på skvallerbloggar, jag hör varje dag hur ful jag är, hur dåligt jag rider eller särskriver & stavar dåligt. Har jag en finne i pannan får jag veta det – TRO mig.

 

Tjejer har NJUTIT av att lägga ut bilder på sig själva & mitt ex som krossa mitt hjärta. Satt knivar i ryggen för att på nåt oskyldigt sätt kunna såra mig i smyg, i vissa fall gamla vänner. Men det som är skönt nu, är att ingen kommer åt mig längre på det sättet. INgen kan nånsin såra mig på det sättet igen. Det har jag fixat all by myself.

 

Vänner slutat hälsa, medans nya glatt säger hej. Sånna som tycker framgång är coolt & bjussar oss på det. Åter igen har JAG INTE fått nåt gratis. Jag e från en vanlig familj som alla andra. Står kanske lite för mina åsikter, men det e jag stolt över. Nu ringer sånna kändsiar som jag bara läst om innan & företag hör av sig. Men det har TATT 3 år. LÅNG tid, många INLÄGG & massa turer på vägen.

 

Jag har blödit på knäna MÅNGA gånger då folk lagt fälleben på mig. Smutskastat mitt namn osv….men jag har rest mig upp varje gång. Kommer aldrig sluta. Jag vill att NI ska göra det med. Ta ingen skit. Kasta inte heller tillbaka. Le mot dom som vill dig ont, DU är bättre än dom!

 

Nu kommer jag dra till Stockholm snart. Träffa mina idoler & få håret fixat av världens coolaste frisör. Det tycker jag att jag är värd.

 

Kram N

 

Detta inlägg skrev Nellie för ett tag sedan. Hon har såå rätt!<3

 

                     

 

DU kämpar oh kämpar. DU KOMMER KLÅ DEM ALLA!! <333

Av Sara Jönsson - 26 december 2012 14:00

1. Är du bara bara med äldre kompisar? Ja, nästan…..

2. Bloggen eller Hästarna? Hästarna

3. Har du kik: Japp! :D

4. Kan du lägga upp mer vidoinlägg? Aj aj kapten!

5. Vilken är den bästa bloggen du läser? Nellie Berntsson!! PAOW,viktorfrisk och min bästis blogg. (annacbilder.blogg.se)

6. Var bor du? Skåne, Simrishamn.

7. Matte eller Engelska? Engelska, tro mig är INTE lat, bara ÄLSKAR engelska ;)

8.Kille eller Häst? Häst, fast visst är de mys med en kille också?

9.BDB eller Facebook? FB.

10.Mobil eller Darton? Mobil

11. Bloggar du från mobilen? OFTA OFTA

12. Skridskor eller slanonskidor?  Skridskor

 

          

 


Just ME, myself and I.<3

 

Hej

Av Sara Jönsson - 26 december 2012 10:00

Hur var det att lita på människor? Var jag bra på det?


Knappast. Fölorare varje gång – seriöst.


Men vad är det jag gör fel? Är det att jag litar på alla så damn mycket att jag släpper in alla i mitt liv. Ha klockrent, klart. Jag e ju här, släpper in flera personer i mitt liv VARJE dag, 24/7. Men det BORDE la lära mig att skilja på bad & good people, right?


Men jag lär mig aldrig & det kanske är det som är grejen. Att som man hör från vuxna DAGLIGEN, säger ''man lär sig av sina misstag''. Jag har gett till vänner & fått fuck u right back tillbaka. Hmmm…..why is that so?


Tjejer, vad är det med oss att vi inte kan uppföra oss med varann? Asså vet du vad hon sa. eller vad den sa…eller vet du att hon sa det om dig bla bla bla bla!


IM NOT A FACEBOOK STATUS, U DONT HAVE TO LIKE ME.

 

Av Sara Jönsson - 26 december 2012 08:52

Stallet next, mockning oh kanske tom så att jag, Jennie oh Amanda(stallkompis) rider en runda ;)

Kommer en del inställda idag, så håll koll!!;)

Kram<3

Av Sara Jönsson - 25 december 2012 22:00

JAG ÄR INTE DEN PERSON JAG TRODDE JAG VA

DU ÄR INTE DEN PERSON SOM DU SA

JAG ÖNSKA JAG VAR SOM DU, STARK, HÅRD & KALL

JUST NU ÄR LIVET INTE SÅ JÄVLA BALL

FÖRSÖKER ATT GÅ VIDARE & MÅ BRA PÅ ALLA SÄTT

VAD VAR DET JAG GJORDE SOM INTE VAR RÄTT ?

HATAR ATT JAG KÄNNER SÅHÄR

ATT FORTFARANDE I DIG VARA KÄR

IGÅR SOMNA JAG MED TÅRAR

FATTA HUR DU MIG SÅRAR

JAG E INTE GJORD AV STEN, SOM DU

JAG VILL BARA VARA IOR & DU LILLA RU

SNÄLLA KAN NÅN HJÄLPA MIG, NÄR FÖRSVINNER DET HÄR?

DET GÖR SÅ J*VLA ONT,

JAG LOVAR & SVÄR KAN INTE LJUGA MER

FÖR DET FINNS ALLTID NÅN SOM SER

DU LOVA ATT DU ALDRIG SKULLE SÅRA MIG

**** JAG ÄLSKADE JUE DIG :'(

 

 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards